Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Imádom a focit. Az életem jelentős hányadát tölti ki, ezt hamar észre is lehet venni rajtam, akár ismeretlenek számára is. Mikor megkérdezik, melyik csapatnak szurkolok, azt válaszolom, a Videotonnak. Ekkor nagy részük csodálkozóan néz, hogy mekkora hülye lehetek, hogy magyar csapatom van. Pedig igazán rajongani csak olyanért lehet, ami időről időre karnyújtásnyi távolságba kerül. A meccsek helyszínen való megtekintése pedig felülmúlhatatlan élmény. Egy VB-döntő a tévében közel sem olyan élmény, mint a Vidi bármelyik meccse. Mondhatom úgy is, hogy a Videoton az életem, és szerencsére még sok ilyen embert ismerek. 1998 óta folyamatosan járok meccsre, és 2006 áprilisában hagytam ki utoljára hazai bajnokit. Életem legszebb napja volt, amikor 2011. május 11-én bajnokok lettünk. Tavaly őszig a B-közép tagja voltam, de indén tavasszal áttettem a székhelyem egy másik szektorba.

Vasárnap 16 órakor Videoton-Debrecen meccs lesz Sóstón. Az M1 közvetíti, de én természetesen megint ott leszek a nézőtéren. Meg még rajtam kívül 8-10 ezren. Nem szoktunk ennyien lenni, de most jönnek mindenféle emberek akik nem igazi drukkerek. Most nem azokról beszélek, akik anyagi vagy egyéb helyzetüknél fogva nem tudnak elmenni minden meccsre. Hirtelen 4 fajta jutott eszembe:

  1. Félig foteldrukkerek, akik a rangadóbérletnek köszönhetően 4 tavaszi meccsre jönnek.
  2. Majdnem teljesen foteldrukkerek, akik a Loki és a Fradi ellen jönnek csak.
  3. Divatdrukkerek, akik nincsenek teljesen tisztában a csapat helyzetével, de 1-2 nagy meccsre eljönnek.
  4. Foteldrukkerek, akik minden meccset tévében néznek, mert derogál nekik a meccsrejárás.

Kurva sokan leszünk tehát, sok arcról pedig sütni fog, hogy nem teljesen érzik, milyen rendezvényen vannak, miattuk kell majd baszott sokat várni a sörre meg a hugyozásra. Ők lesznek, akik nem teremtik a hangulatot, és fütyülnek, ha nem vezetünk a 20. percben.

De ez mindegy is, nekem nagy eséllyel jó kedvem lesz, főleg, ha nyerünk. Márpedig muszáj nyerni, mert csak akkor lehet címvédésről beszélni. Ezért is lesz nagyon fontos ez a meccs! Én ott leszek! És te?

Hajrá, Vidi!

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanbelacsubakka.blog.hu/api/trackback/id/tr844318792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása