Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A D-vel a Pick of Destiny című filmjük kapcsán találkoztam először. Csak azt tudtam, hogy Jack Black új filmje lesz, megnéztem a trailert, és egyből megszerettem őket. Beszereztem a film zenéjét, és rongyosra hallgattam, mire eljutottam odáig, hogy megnézhessem a filmet, mert nálunk csak DVD-n jelent meg. Kurva jó a film, nézzétek meg!

6 év után végre új lemezzel jelentkezett Jables és Kage, amely már a harmadik. Az első is jó lett, csak nettóban kevés, a második alap, és a harmadik is baszott jó lett. Ha szeretitek a rockot, hallgassátok és imádjátok a D-t!

Íme a lemez címadó dala:

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanbelacsubakka.blog.hu/api/trackback/id/tr304484704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása