Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eljött az év vége, így másokhoz hasonlóan én is összegzem, melyik filmek tetszettek nekem legjobban idén a Magyarországon moziban bemutatott filmek közül. 49 ilyen filmet láttam moziban, és még jó párat egyéb formában. Amelyikről írtam véleményt, annak a címére ráklikkelve elolvashatjátok azt.

Íme a lista:

    1. Bosszúállók (The Avengers, Joss Whedon)
    2. Ted (Ted, Seth MacFarlane)
    3. Looper - A jövő gyilkosa (Looper, Rian Johnson)
    4. A sötét lovag - Felemelkedés (The Dark Knight Rises, Christopher Nolan)
    5. The Artist - A némafilmes (The Artist, Michel Hazanavicius)
    6. Holdfény királyság (Moonrise Kingdom, Wes Anderson)
    7. Utódok (The Descendants, Alexander Payne)
    8. A tetovált lány (The Girl with the Dragon Tattoo, David Fincher)
    9. Amíg alszol (Mientras duermes, Jaume Balagueró)
    10. Az utolsó műszak (End of Watch, David Ayer)

A bejegyzés trackback címe:

https://ivanbelacsubakka.blog.hu/api/trackback/id/tr544988071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása